SPLOŠNI POGOJI
Pogoji poslovanja spletne trgovine podjetja Zlati grič d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine www.zlati-gric.si , ki jo upravlja Zlati grič d.o.o., Škalce 80, 3210 Slovenske Konjice (v nadaljevanju ”ponudnik”). Prav tako urejajo  pravice in obveznosti med ponudnikom in obiskovalcem spletne trgovine www.zlati-gric.si (v nadaljevanju ”kupec”).

Priporočamo, da si vsi potencialni kupci pred uporabo spletne trgovine preberejo spodaj napisane Pogoje poslovanja. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez vnaprejšnjega obvestila.

Z opravljenim nakupom naročnik izrazi svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji.

Ponudnik bo s kupcem navezal stik preko določenega medija komunikacije v kolikor bo kupec v to privolil. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani in obravnavani v skladu s Politiko zasebnosti.

PODATKI O PONUDNIKU
Zlati grič  d.o.o.,
Škalce 80,
3210 Slovenske Konjic

Telefon: 03 758 03 350
e-mail: info@zlati-gric.si

Davčna številka: SI63911035
Matična številka: 5102049
Zakoniti zastopnik: Silvo Žižek, direktor
DDV zavezanec: DA

IBAN: SI56 1510 0801 4753 983 (ABANKA d.d.)
SWIFT: ABANSI2X

REGISTRACIJA NA SPLETNI STRANI
Ob registraciji na www.zlati-gric.si obiskovalec lahko pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa in se hkrati strinja z vsebino pogojev poslovanja. Registracija uporabniškega računa ni pogoj za nakup. Kupec lahko naročilo odda tudi brez registracije.

CENE
Vse cene na spletni strani so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Znižana cena je znižana redna cena, ki velja za določen ali nedoločen čas. Vse cene navedene na www.zlati-gric.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Cena izpisana ob koncu posameznega naročila je sestavljena iz stroška nakupa blaga in stroškov pošiljanja oz. dostave. Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku oddaje naročila.

Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Zaradi narave poslovanja se ponudnik prizadeva podatke o izdelkih spreminjati in ažurirati hitro in pogosto.

V primeru napačne cene ali v primeru, da se podatek spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil dostop do nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev.

Če se v ponudbi pojavi artikel brez cene oz je vrednost le-tega 0,00 eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe. Cena v tem primeru ne velja in za tak artikel se nakup ne more opraviti.

Cena v spletni trgovini www.zlati-gric.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Slike izdelkov so simbolične in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja izdelka.

NAROČILO IN POGODBA
S klikom na gumb “ODDAJ NAROČILO” kupec izrecno potrdi da se strinja s plačilom naročila. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika. Po oddaji naročila kupec prejme potrditev naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez  dodatnih stroškov in pojasnil naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila s sporočilom na e-poštni naslov spletnaprodaja@zlati-gric.si.

Če kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem nepreklicno sklenjena. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika  kot za kupca.

Če se preklic naročila z istega uporabniškega računa ponovi več kot trikrat si ponudnik pridržuje pravico do ukinitve njegovega računa.

NAČINI PLAČILA
Plačilo blaga v spletni trgovini ponudnika  je mogoče z naslednjimi načini:

  • Plačilo po predračunu – nakazilo na TTR:
    • IBAN: SI56 1510 0801 4753 983 (ABANKA d.d.)
    • SWIFT: ABANSI2X
    • Pošiljka se odpremi po prejemu plačila

Možen je tudi osebni prevzem v prodajalni vina v Slovenskih Konjicah. V tem primeru stroškov prevzema ni, plačilo blaga pa je možno z gotovino ali kartico. Osebni prevzem je možen le v obratovalnem času prodajalne. ki se nahaja na naslednjem naslovu:

Zlati grič d.o.o., Škalce 80,3210 Slovenske Konjice

Telefon: 03 /758 03 76
E-mail: spletnaprodaja@zlati-gric.si 

Delovni čas prodajalne:
ponedeljek – petek                9 – 16 ure
sobota –                                  9 – 14 ure

Ob nedeljah in praznikih zaprto.

IZDAJA RAČUNA
Ponudnik  po plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje račun ali v pdf formatu na e-naslov kupca ali pa fizično z dostavo blaga. Na računu je razvidna  cena artiklov in ostali  stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

DOSTAVA
Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2-3 delovne dni. Vsa naročila, oddana med delavnikom do 10 ure, odpošljemo še isti dan (v primeru plačila po povzetju ali s plačilno kartico). Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. Dostavo naročenega blaga opravljamo s pogodbenim partnerjem TNT.

Za dostavo blaga na območju Slovenije je strošek dostave 4,99€. Za naročila nad skupno vrednostjo 50,00€ – vključno z DDV je dostava brezplačna.

V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

Za izgubo ali poškodbo pošiljke odgovarja dostavna služba. Ponudnik v primeru poškodbe ali izgube pošiljke, takoj po prejemu obvestila o tem, kupcu pošlje novo pošiljko.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO KUPNINE
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. Kupci lahko blago vrnete na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@zlati-gric.si

Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnjeno blago mora kupec vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini podjetju Zlati grič  d.o.o., Škalce 80, 3210 Slovenske Konjice. Stroške vračila blaga plača kupec.

V kolikor kupec odstopi  od naročila, mu po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, ponudnik vrne izvršeno plačilo. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu vrnjenega blaga.

Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila.

V primeru, da je paket, v katerem je kupec prejel naročeno blago fizično poškodovan, v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo pri kurirski družbi TNT in nam v vednost. Skupaj z našim pogodbenim partnerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina si pridružuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.

VARNOST SPLETNE TRGOVINE
Spletna stran uporablja SSL certifikat, ki varuje povezavo med spletno stranjo in obiskovalci.

Ponudnik zagotavlja ustrezna tehnološka sredstva in varnostno-zaščitne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov in uporablja

ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Zlati grič in Stripe (https://stripe.com/en-si/about). Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in reševanja morebitnih sporov. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov.

Uporabnik (kupec) lahko pritožbo odda na e-poštni naslov info@zlati,gric.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Spletna trgovina si pridružuje pravico do sprememb Splošnih pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila.

Želimo vam prijetno nakupovalno izkušnjo preko naše spletne trgovine.

POMEMBNO
Izdajanje in dostava vina in ostalih alkoholnih pijač iz naše ponudbe se lahko izvede samo osebam, starejšim od 18 let. Zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik odstopa od pogodbe. Kupec/uporabnik s strinjanjem s splošnimi pogoji potrjuje, da je starejši od 18 let. Minister za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

Right Menu Icon